Dienstag, 18. Oktober 2011


lindos bei nacht















nochmals foto von der eisbar (made by me :))


Posted by Picasa

mir hei letscht wuchä bir chani ufem baukon grilliert :) sogar inkl. tomate mozzarella salat :)








grillmeister


und nach dä bluämä wo vor 2 wuchä imnä huät bi üs vord hustür ghänkt si worde heimr itz ono das gschänk brcho... ;)


Posted by Picasasummerparty :) oder eher barbie ;)

letzte comeeedy :(
























Posted by Picasa

guät nacht und biis gliiiiiiiiiiiiiiii :-*

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen