Montag, 27. Juni 2011

feedback :D

so, ha geschter mis 1. feedback brcho und das isch ganz guät gsi :) hihii. ab morn bini när ou chinderclubverantwortlechi und de geits nomau chli angers zuä und här ;) und jaa, git ganz interessanti sachä. z.b. chönntmä im herbscht ä lizenz aus aquafit-trainerin machä... tönt auso ganz guät! i würd mi aber när verpflichte, d wintersaison no ds machä :) drfür hätti när mini lizenz und chönnt das i zuäkunft ou näbäbii machä. git no meh so agebot woni itz ir nächschtä zit mau wirde prüäfä! :)

ps. meie, we das so witergeit schaffe mr mau no zämä ;) :P

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen